ערנות מנעה אסון: מטעני חבלה התגלו באוטובוס בדרך לירושלים

"ערנות, מקצועיות ודריכות הלוחמים והחיילים במוכנות לכל תרחיש מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם"
ישראל פריי 1 Comment on ערנות מנעה אסון: מטעני חבלה התגלו באוטובוס בדרך לירושלים

אוטובוס שעשה דרכו מהכפר א-זעים לירושלים, עצר לבדיקה שגרתית במחסום • אחד הנוסעים עורר את חשד החיילים, ותחקורו חשף את המטענים שהוטמנו

"ערנות, מקצועיות ודריכות הלוחמים והחיילים במוכנות לכל תרחיש מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אסון כבד נמנע בירושלים: אוטובוס שעשה דרכו מהכפר א-זעים לירושלים, עצר לבדיקה שגרתית במחסום, וכשעלו הלוחמים לסקור את יושביו, התגלה חשוד כשברשותו מטעני חבלה. המטען נוטרל והחשוד, בן 27 תושב מזרח ירושלים, הועבר לחקירה.

סמוך לשעה 18:00, הגיע האוטובוס למחסום א-זעים, שם נהג האוטובוס התבקש לעצור לבידוק שגרתי במחסום. לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל חיילי המשטרה צבאית ומאבטחים שמאיישים את המחסום דרך קבע עלו על האוטובוס והחלו בבדיקה שגרתית של יושביו.

במהלך הבידוק איתרו חשוד שעורר את חשדם ובבדיקה מעמיקה של החשוד לאחר זמן קצר איתרו בכליו 2 מטעני צינור מאולתרים. חבלן משטרה שהגיע למקום ניטרל את המטענים.

מפקד מג"ב עוטף ירושלים שיבח את ערנות השוטרים והחיילים וציין: "ערנות, מקצועיות ודריכות הלוחמים והחיילים במוכנות לכל תרחיש מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם, תפיסת המטענים וניטרולם טרם הגיעו לייעדם ייתכן והצילה חיים".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני כל פעם מחדש לא מבין איך זה שקול חי לא מזכירים משהו שהכל משמים. אתם באמת חושבים שנמנע אסון בגלל עירנות? בדיוק להיפך! בגלל שהיה נס, לכן הקב"ה עשה שתהיה עירנות. דיי. לא יכול כבר לראות כתבות שלימות מבלי הזכרה של נס משמים. פליזזזז.